Friday, November 12, 2010

Akibat Meliwat Dan Membunuh


Saya tak berapa tau tentang jalan cerita si penjenayah ini kena tangkap. Tapi inilah hukuman bagi meliwat dan membunuh. Mengikut cerita orang dia ni meliwat seorang kanak-kanak lelaki dan membunuhnya. Saya cume tau setakat itu sahaja. Di sini ada empat keping gambar yang dapat saya kongsikan.



Dia diberi peluang bersolat sebelum hukuman dijalankan...mengikut kate orang itu atas permintaannya dia sendiri.


Gambar ketika dia selesai bersolat. kadang-kadang mungkin dia lebih beruntung dari kite sebabnye dia dapat tahu ajal dia dan dapat bertaubat, bersolat sebelum menemui Allah.


Dia dibaringkan di hadapan orang ramai. Ini bukan untuk memalukan penjenayah tersebut tetapi sebagai pengajaran kepada yang melihat.mungkin ini dapat menanamkan rasa takut untuk melakukan jenayah.


Saat dia dihukum. tembak oleh tentera yang bertugas. kalau saya jadi tentera tu maunye saya mengigau 3-4 hari hehe. Saya terfikir jika hukuman seperti ini dilakukan kepada perogol dan pembunuh di negara kite pasti tidak ada yang berani melakukannye lagi.

No comments:

Post a Comment