Friday, February 4, 2011

Masuk Hospital


Alhamdulillah skarng saya dah sehat sepenuhnye setelah empat hari berulang alik ke hospital. Di sini bukan macam malaysia kita ade hospital kerajaan lepas tu pulak servis bagus. Sini lain sangat-sangat! dengan doktor arab yang kasarnya, dengan mahalnya dah la hospital jauh dari rumah nak kena naik teksi yang mahal. Entah dah berapa jarum saya kena cucuk, saya ni dah la jenis takut jarum tambah-tambah ni pngalaman pertama kena sakit macam ni.



Sepatutnya saya kena ulang alik ke hospital lima hari berturut-turut untuk masukkan air, lepas to doktor akan bagitau apa yang kena buat lagi. Bayangkanlah setiap kali pergi habis 8000 Riyal = RM 140.00, kalau lima hari berapa? lepas tu pulak kena tunggu rawatan susulan, duit lagi tu. lepas empat hari ulang alik rase badan dah sehat sikit duit pon semakin sikit saya dah tak pergi terus sampai la sekarang.

Sebelum pergi hospital tu saya dah tahan sakit tige hari, kemudian empat hari ulang alik ke hospital, sepanjang tempoh tu saya ponteng kelas enam hari dan ketinggalan dua madah exam. Sebelum cuti sem ni saya nak merayu untuk ambil balik madah yang terlepas tu tapi entah la dapat ke tak. Doakan ye

1 comment:

  1. insyaallah....aku doakan kau berjaya di sane n cepat sembuh... tp sakit pe?

    ReplyDelete